Jakie skoroszyty biurowe są najbardziej użyteczne?

Udostępnij:

Który skoroszyt biurowy idealnie sprosta naszym wymaganiom? Jak najlepiej go wybrać? Pomożemy wybrać niezastąpiony skoroszyt dostosowany do twoich potrzeb.

Dobra organizacja to podstawa każdego rozwijającego się biznesu. Poprzez nią każdy pracownik, ma pewność, że łatwo i szybko odnajdzie potrzebne mu dokumenty. Uporządkowanie materiałów jest bardzo istotne, ze względu na organizację pracy oraz inteligentnego wykorzystania przestrzeni. Dobrze jest, jeśli każdy dokument, każda kartka papieru, będzie miała swoje miejsce. Niezastąpioną pomocą w tej sytuacji mogą się okazać się skoroszyty.

Czym są skoroszyty biurowe i dlaczego warto je mieć?

W sklepach i hurtowniach dostępne jest wiele teczek i skoroszytów, umożliwiających utrzymanie porządku w biurze. Podobny do teczki skoroszyt, pełni jednak kilka dodatkowych funkcji. Podstawową różnicą pomiędzy nim, a standardową teczką jest mechanizm pozwalający na wpinanie do środka kartek. Pozwala to użytkownikowi na łatwe grupowanie ich oraz zmniejsza ryzyko wypadania.

Ogromną zaletą skoroszytów biurowych jest samowystarczalność. Podczas używania takiego skoroszytu nie jest ma konieczności posiadania dziurkacza czy zszywacza, aby połączyć dokumenty w całość. Dodatkowo będą one bardzo dobrze zabezpieczone na wypadek rozsypania się czy zgubienia.

Zaczepy czy klipsy?

Nasza oferta ma do zaproponowania wiele rodzajów, które zostały stworzone z różnorodnych materiałów. Poszczególne modele są zrobione z PCV, inne z kartonów, czy przezroczystego polipropylenu. Tak bogaty wybór pozwala odnaleźć klipsy czy zaczepy idealne dla Ciebie.

Do zaoferowania mamy modele z obrotowym zaciskiem, z klipsami lub specjalnymi zaczepami, ułatwiające wpięcie materiałów do segregatora. Niektóre z nich zostały wyprodukowane z myślą o kartkach dziurkowanych oraz tych, których nie można dziurkować.

Segregacja dokumentów

Jakie skoroszyty będą najlepsze?

Dostęp bez ograniczeń oraz szeroki asortyment sprawiają, że możesz mieć trudności z wyborem odpowiedniego modelu. Dlatego istotnym jest, aby zastanowić się, jakie dokładnie cechy powinny posiadać idealne skoroszyty biurowe. Nasze różne modele skoroszytów, sprawdzą się w innych sytuacjach.

Zwyczajne, wykonane z folii z przednią, transparentną okładką, znajdą zastosowanie tam, gdzie materiały mogą być podziurkowane. Specjalne mocowania, które zawierają, pozwalają na spięcie kartek ze sobą.

Modele zaciskowe oraz z klipsem, świetnie sprawdzą się w przypadku, gdy kartki muszą pozostać całe. W takim skoroszycie, możesz przechowywać uporządkowane dokumenty bez dziurkowania. Siła odcisku jest na tyle duża, że pozwala na stabilne umieszczenie materiałów, bez jakiegokolwiek ich uszkodzenia.

Skoroszyt prezentacyjny pozwala na ułożenie dokumentów, zarówno na przedniej jak i tylnej okładce. Posiada wbudowane specjalne kieszenie, umożliwiające przechowywanie dokumentów w formacie A4. Ten typ skoroszytu również, nie wymusza używania dziurkacza.

W swojej ofercie posiadamy również zawieszane modele, które mają wbudowaną metalową listwę. Cechują się one dużą wytrzymałością oraz mobilnością. Poprzez zainstalowane zawieszki dokumenty można wieszać w różnych miejscach, np. na ścianie.

Skoroszyt zawieszany Leitz Alpha

Skoroszyt zawieszany Leitz Alpha - to wysokiej, jakości skoroszyt, ze zintegrowanym mechanizmem do wpinania luźnych kartek oraz możliwością zawieszenia

Skoroszyt PP z klipsem Leitz Style Professional

Skoroszyt z klipsem Leitz Style ColorClip Professional - to elegancki i stylowy skoroszyt ze szczotkowym wykończeniem, nadającym szyku i klasy. Opatentowana warstwowa konstrukcją klipsa z metalu i plastiku, pozwala przechowywać dokumenty bez konieczności ich dziurkowania, tak, aby były jednocześnie uporządkowane, użyteczne i bezpieczne.

Socialmedia

Warte uwagi

Papier jako podstawa pracy biurowej

Papier to podstawowy element w każdym biurze. Potrzebny jest każdego dnia np. do notowania, drukowania czy kopiowania. Przydaje się nie tylko papier ksero, ale i notesy czy zeszyty. Warto przy...