Artykuły biurowe, które powinny znaleźć się w Twojej firmie

Udostępnij:

Chociaż podczas tworzenia biznesplanu nowego przedsiębiorstwa nie myślimy raczej o artykułach biurowych, gdy zaczynamy pracę, szybko zauważamy jak potrzebne są one w życiu firmy. Szkolenia, projekty, zebrania - to najczęstsze momenty, w których zauważamy, jak istotne są nie tylko długopisy i ołówki, ale także wiele innych materiałów, które usprawniają pracę biura.

Samoprzylepne karteczki ułatwiają nam zapamiętywanie istotnych zadań do wykonania, zakreślacze - skupienie się na konkretnych kwestiach. Zobaczcie, czego jeszcze będziecie potrzebować w swojej firmie, by praca była efektywna, a biuro schludne.

Gdzie kupować artykuły biurowe?

Każdy większy supermarket jest w stanie zapewnić nam podstawowe materiały biurowe. Jednak jeśli nie macie zamiaru przepłacać, warto wybrać się na tego typu zakupy do hurtowni. Tam ceny będą dużo niższe. Pamiętajcie jednak, by nie sugerować się tylko ceną. Niska cena często wiąże się z niską jakością, a tego z pewnością nie chcecie w swojej firmie.

Jeśli robicie zakupy przed rozpoczęciem roku szkolnego, istnieje duże prawdopodobieństwo, że świetne oferty znajdziecie właśnie w dyskontach. Tam nierzadko dobre materiały można kupić w niskiej cenie. Również sklepy internetowe są w tym przypadku pomocne. Porównujcie ceny z różnych miejsc i wybierzcie to, które oferuje najlepszą ofertę.

Najbardziej przydatne materiały biurowe

Nawet jeżeli nasza praca jest w większości wykonywana przed komputerem, niebagatelne znaczenie mają w niej także długopisy. Nierzadko służą do robienia szybkich notatek czy przygotowania podstaw projektu. Nie może ich zabraknąć w Waszej firmie. Zastanówcie się także nad wykorzystaniem kolorowych długopisów. Badania pokazują, że różnokolorowe notatki pozwalają na łatwiejsze skupienie się i szybsze zrozumienie danego zagadnienia.

Materiały biurowe

Funkcjonowanie firmy byłoby niemożliwe również bez papieru do drukarek. Chociaż wiele dokumentów wysyłamy mailowo, nierzadko musimy je także wydrukować. Co więcej, w przypadku sprawdzania błędów na projekcie, lepiej wydrukować go i zobaczyć "na żywo" - wtedy łatwiej jest znaleźć drobne pomyłki, których nie zauważa się w komputerze. Na papierze potrzeby oczywiście się nie kończą. Potrzebujemy także tuszu do drukarki oraz segregatorów, które pomogą uporządkować wydrukowane dokumenty, faktury, projekty.

Karteczki samoprzylepne pozwolą nam pamiętać o istotnych spotkaniach, natomiast zakreślacze i markery rozbudują mapę myśli. Zakreślacze przydają się także w momentach, gdy w dużej ilości danych musimy zaznaczyć jedynie te wybrane. A mapa myśli? Nie stworzymy jej bez tablicy. W wielu firmach to jedno z ważniejszych miejsc, przy którym powstają najbardziej kreatywne pomysły.

Jeśli mamy tendencję do gubienia przedmiotów bądź zostawiania ich w różnych miejscach, zaopatrzmy się w długopis na łańcuszku. Wybierając długopisy i pisaki lepiej kupić te szybkoschnące, które pozwolą nam uniknąć rozmazania na papierach. Jeśli jednak wykonujemy wiele zadań na świeżym powietrzu, powinniśmy znaleźć długopis, który będzie sprawny nawet w temperaturach ujemnych. Podczas wyboru pamiętajmy także o wydajności pisaków. W tej chwili w sklepach znajdziemy nawet takie, których wydajność wynosi 4000m (czyli można nimi narysować linię o dokładnie takiej długości).

Pamiętajcie także o korektorach! Przecież każdemu zdarzają się pomyłki, które - zamiast przekreślać - można po prostu wymazać.

Kupuj dużo i oszczędzaj

Materiały biurowe, zwłaszcza w dużych firmach, szybko się wyczerpują. Dlatego lepiej kupować je na zapas, zamiast co chwila robić zakupy. W wielu sklepach dzięki większym zakupom możemy liczyć na rabat. W ten sposób z łatwością uda nam się zaoszczędzić.

Socialmedia

Warte uwagi

Rakieta na orbitę z piórem astrograficznym

Projekt, który był tworzony przez cztery lata, pióro Astrograph jest z pewnością jednym z bardziej unikalnych artykułów piśmienniczych, jakie widzieliśmy na Office Supplies Blog! Pióro...